TEAM 95/96 Sesongen 2009/10

Postet av Driv Idrettslag - Håndball den 24. Sep 2009

Etter mange og lange diskusjoner ble det før sommerferien vedtatt en sammenslåing av jenter 13 og 14. Vi valgte å melde opp 2 lag i B-serie da vi mente dette nivåmessig ville bli greit. (Jenter 96 spilte tross alt i A serie i fjor).  Etter sommerferien så vi snart at det ville bli en utfordring å få regnestykket til å gå opp. Kretsen hadde ikke tatt hensyn til at vi hadde 2 lag i serie med få ressurser. Når det så skulle vise seg at de eldste jentene fikk komfirmasjonsforberedelser på kampdager - måtte vi bare trekke det ene laget. Så nå har vi 18 jenter og ett lag. Men det ser ut til at dette går helt greit. Laget trenes av Liza og Ronja, men vi må finne en annen ordning etter 1.2.2010. Da reiser Liza til Brasil og blir borte i 4 måneder.

Det skal bli artig å følge dette laget fremover.