G12 tok sølvet i Glasscup!!

Postet av Driv Håndball gutter 12 (født 2002/2003) den 27. Apr 2015

7 kamper og 6 seiere! Bittert tap i finalen, men HK Rygge ble for gode.

Gutta kjempet, men ga dessverre opp og resultatet ble litt styggere enn hva det egentlig kunne vært.
Her fikk de en skikkelig reality check :)
Men vi har sett hvordan gutta har spilt tidligere i turneringen så vi vet de kan, selv om de mistet fullstendig motet når de møtte et veldig bra lag. Det gjelder å stå på hele kampen ut og ikke gi seg før dommeren blåser samt å holde sitt eget og lagkameratenes humør og motivasjon oppe!!

Vi oppsumerer helgens Glass Cup som resultatmessig over forventing, prestasjonsmessig varierende, kampoppsett under pari, det sosiale mellom gutta meget bra og blandt foreldre som kjørte 3 x tur/retur Drammen og satt timesvis på kafe i Drammenshallen som intet mindre en meget hyggelig.

En fin fin gjeng som akkurat under Glass Cup hadde navnet Dream Team, men om ikke klubbnavnet fremkom på resultatlister og på høytaleranlegg i Drammenshallen gjorde vi på tribunen vårt, så jeg tror de fleste fikk med seg hvilken klubb vi egentlig er.

Vi klarte å lure noen seiersbrøl ut av de fleste og pokalen kan skimtes i midten bak.

Stor takk til Elias som tok en for laget og ble med også søndag!
Det hadde vært veldig tung med kun 1 innbytter.