Hils på vårt yngste medlem Jacob Knagenhjelm Randem, født 12.03.2021 og Drivmedlem etter 3 min :-) Ny rekord.

Postet av Astrid Irene Celius den 15. Mar 2021

Jacob Knagenhjelm Randem, 51 cm og 3515 gram. Har allerede vært innom Drivkontoret og sikret seg at klubbsekretær er sjarmert :-) Vi ser frem til en lang og god fartstid i Driv IL.
Jacob ble medlem av Driv IL kun 3 minutter gammel og sikret seg dermed ny rekord i innmelding.

Vi takker for innmeldingen og ønsker Jacob velkommen inn i verden og Drivfamilien :-)
Gratulerer til Sophie, Christine og Madelen som storesøstre og til foreldrene Katie og Mads.

Rekordlisten for innmeldinger ser dermed slik ut:

1. Jacob Knagenhjelm Randem.
2. Vegard Kaasa: 14. min Vegard
3.  Amadeus Leiknes: 1 time og 28.min Amadeus
4. Sophie Knagenhjelm Randem: 1 dag Sophie
5. Elias Leiknes:1 dag Elias