"Flerbruksarena Mjær", møte for aktuelle brukergrupper torsdag 11. feb. klokken 18.00 på Drivplassen

Postet av Driv Idrettslag den 26. Jan 2016

Bakgrunn:

I forbindelse med at det nå skal bygges ny skole i Ytre Enebakk, skal det også bygges nye fasiliteter for kroppsøving for elevene. Vi i Driv har i den forbindelse sett på hvordan denne best kan planlegges og bygges for å benyttes av både skole og andre brukergrupper. I den forbindelse ønsker vi nå å gå videre og invitere alle potensielle brukergrupper til et møte for idemyldring og innspill. I tillegg til de tradisjonelle innspill til innhold som håndball, basket og volleyball har også skytebane, klatrevegg, golfsimulator, tennisbane, ishockeybane, klubbhus/møtelokale, kampsportarena, turnhall, cheerleading, natteravner, idretts SFO, m.m. også vært nevnt. Men her kan det også være andre brukergrupper som vi ikke har tenkt på.

Vi ønsker derfor å invitere alle potensielle brukergrupper til møte 11.februar kl. 18 på Driv IL klubbhus, Drivplassen. (Kjepperudveien 43 i Ytre Enebakk)

Det vil bli gitt eksempler på løsninger fra andre gjennomførte prosjekter og noen brukergrupper vil komme med presentasjon av løsninger for sine aktiviteter.

Dagens Mjærhall er over 40 år gammel og vi kan regne med at det blir like lenge til neste utvidelse. Det er derfor veldig viktig at vi får med flest mulig på dette og får en best mulig løsning.

Påmelding sendes til post@driv-il.no.

På forhånd takk.

Eivind Ungersness